Škatla pravic in krivic, PŠ Skrilje

Program etike PRAVIČNOST  sem vključila k uram spoznavanja okolja, ker se je snov ujemala s tematiko projekta. Učenci so na krivice občutljivi, prizadeti, pa čeprav gre za krivice, ki se nam odraslim včasih zdijo nepomembne. Projekt sem izvajala enkrat tedensko, v mesecu septembru in oktobru.
Pripravila sem škatlo, v katero so učenci zapisali krivice, ki so se njim ali drugim zgodile v tednu dni. Naslednji teden smo škatlo z listki odprli in se o vsaki zapisani krivici na listku pogovorili. Najprej smo se z učenci opredelili, ali gre res za krivico in za kakšno. Sledil je pogovor, kako krivico odpraviti. Učenci so v večini primerov prišli do ugotovitve, da je potrebno poslušati obe strani, da je potrebno preprečiti nasilje, se pogovoriti o počutju posameznega udeleženega, ki se mu je krivica zgodila ter se dogovoriti, da se takšne krivice ali spori v prihodnje ne bodo dogajali.
Namen dejavnosti, ki sem jo izvajala, je, da pri učencih razvijam občutek za pravičnost in prepoznavanje krivic.

Slika v vrstici 1

Magda Bajec
3. razred PŠ Skrilje

O Katja Bone

Profesorica nemščine in angleščine
Ta vnos je bil objavljen v Nerazvrščeno. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja