Hišica vrednot – PŠ Vrtovin, 3. in 4. razred

Osrednja nit našega dela na temo kulture so bile vrednote. Glavna dejavnost, ki smo ji posvetili tudi največ časa, je bil pogovor o vrednotah in risanje hiše vrednot.

Zanimivo se mi je zdelo, kako so otroci še precej materialno usmerjeni in kako ne bi mogli živeti brez materialnih stvari. Šele z veliko usmerjanja smo prišli tudi do drugih vrednot, ki se sicer ne otipajo, ne vidijo, ampak so za človeka prav tako pomembne – ljubezen, prijateljstvo, svoboda,… Otroci, ki so še zelo na konkretnem nivoju, so težko te vrednote vzeli za svoje, nekaterih vrednot (npr. ljubezni) so se sramovali in o njih ne bi govorili. Na koncu smo se zedinili, katerih šest vrednot bo zapisanih v naši hišici vrednot in nastala je prav lična risba. hisica-vrednot_vrtovin
Med drugimi dejavnostmi smo si privoščili sprehod skozi stari del vasi in si ogledali kulturne znamenitosti, tudi tiste, ki jih po navadi niti ne opazimo (cerkev, spomenik, žago,…).
Eno uro glasbene umetnosti smo namenili tudi poslušanju klasične glasbe in ugotavljali, kako ta na nas deluje. Poslušali smo Živalski karneval. Samo poslušanje ni prineslo posebnih rezultatov, vendar je glasba sama po sebi učence silila v gibanje, tako da smo pri športni vzgoji en del te glasbe namenili tudi gibanju in oponašanju živali.
Martina Besednjak Repše

O Katja Bone

Profesorica nemščine in angleščine
Ta vnos je bil objavljen v Kultura, Nerazvrščeno. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja